(placeholder)

Ryhmäliikunta

Kuntokärpäsessä on laaja valikoima erilaisia ryhmäliikuntatunteja. Ohjaajamme ovat koulutettuja ja iloisia alansa ammattilaisia. Aerobic- ja spinningsalimme ovat ilmastoidut ja viihtyisät.

Tule mukaan tunnelmaan.


Varaa paikkasi                     ryhmäliikuntatunneille ajanvarausjärjestelmästämme!


Lataa                      ryhmäliikunta-aikataulu.






Jokaiselle ryhmäliikuntatunnille tulee varata paikka. Oma paikka tunnille tulee lunastaa 15 minuuttia ennen tunnin alkua. Tunti tulee peruuttaa kesälistan aikana viimeistään 2 tuntia ennen tunnin alkua. Peruuttamattomasta tunnista perimme 10 euron kertamaksun.


Tunneille varaukset voit tehdä noin kolmeksi viikoksi eteenpäin. Ennakkovarauksia voi olla kerrallaan kahdeksan per asiakas, ei koske varapaikkoja. Jotta tunti toteutuu, vaatii se vähintään viisi osallistujaa. Ikäraja ryhmäliikuntatunnille 14 vuotta.

Huhdintie 10-12 C 24 / 03600 Karkkila

asiakaspalvelu(at)kuntokarpanen.fi

Puh. 050 4357 110

TÄSTÄ

TÄSTÄ

RYHMÄLIIKUNTALISTA ON NÄHTÄVILLÄ VARAUSJÄRJESTELMÄSSÄ!!!

Löydät meidät myös Naamakirjasta :)

(placeholder)

BODYFLOW:

Kehonhuollollisempi tunti keskittyen vartalon keskiosaan ja tukielimiin. Rauhallisella temmolla etenevä tunti, jossa peruslihaskunnon lisäksi joogaan ja pilatekseen pohjautuvia liikkeitä. Sopii kaikille.

BODYPUMP® Voimaharjoittelu, joka haastaa koko kehon ja vahvistaa lihaksien kestävyyttä ja voimaa.

Treeni sopii kaikille, jotka haluavat tehokkaan kokovartalotreenin tunnissa. Treeni tehdään

levytangolla, -painoilla ja käsipainoilla.


FIT:

Tunti aloitetaan askeltamalla helpohkoa koreografiaa ja treeniä täydennetään tehokkailla

lihaskuntoliikkeillä. Aito perinteinen aerobictunti.


FOAMROLLING-KEHONHUOLTO:

Syvien lihasten kuormitusta ja venyttelyä koko keholle. Tämän jälkeen mukana pilatesrulla. Tämä

väline venyttää ja hieroo lihasta, lisää aineenvaihduntaa, pehmentää lihaskalvoja ja –hermoja.

Tuskaisen ihana kehonhuoltotunti, sopii kaikille.


JYTÄMIX:

Tehokasta ja yksinkertaista jumppaa hyvän ja monipuolisen musiikin tahdissa. Tunti koostuu

irtokappaleista, kappaleen vaihtuessa vaihtuvat myös liikkeet. Helppojen sarjojen johdosta tunti sopii hyvin kaikille. Myös kokeneempien konkareiden kannattaa tulla mukaan fiilistelemään.


KAHVAKUULA:

Koko kehon tehokas voima-kestävyystreeni kahvakuulalla, ei jätä ketään kylmäksi. Tunti sopii kaikille.


KIERTOKÄRPÄNEN:

Toiminnallinen kiertoharjoittelu koko keholle. Kahden lihaskuntopisteen jälkeen aina

sykkeennostopiste. 14 eri liikettä taattua tavaraa. Sopii kaikille.


KUNTOMUOKKAUS:

Pienen alkulämmittelyn jälkeen peruslihaskuntoa höystettynä pienillä sykkeennostoilla.

Tehokas perustunti kaikille.


LAVIS®:

On uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan

välimuotoon. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, salsa ja

samba. Sopii kaikille.


MINDFULLBODY®:

Kehoa ja mieltä huoltava, kiireen ja stressin pysäyttävä rauhallinen syvävenytystunti, jonka aikana

pysähdytään kuuntelemaan, mitä omalle keholle kuuluu.

PALLOJUMPPA:

Isoilla jumppapalloilla tehokas treeni etenkin keskivartalolle. Helppoa, hauskaa ja tehokasta.


PALLOVATSA:

Pallottaako vatsasi vai ei? Ihan sama. Tule jakamaan se pallotunnille. Pääsääntöisesti pallolla tehtäviä vatsalihasliikkeitä patteriharjoittelun muodossa, sopii kaikille.


PILOXING:

Tunti koostuu pilateksen ja nyrkkeilyn liikkeistä. Erinomainen yhdistelmä kestävyysharjoittelua,

tasapainoa ja kehonhallintaa. Reipas tunti vaativampaankin makuun.


RAATOKÄRPÄNEN:

Ulkotreeni, jossa kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Tervetuloa ylittämään rajasi hurjaan joukkoon,

toooodella kova treeni.


RVP-MUOKKAUS:

Nimensä mukaisesti tehokkaita täsmäliikkeitä ja koko kehon kuormitusta.


STEP:

Helpohko koreografia askeltaen step-laudalla, mausteena tehokkaita lihaskuntoliikkeitä.


STREETWORKOUT®:

Luovaa ja ympäristöön sopeutuvaa kehonpainoharjoittelua, joka on saanut vaikutteita mm. parkourista ja telinevoimistelusta. Lajiin kuuluu olennaisena osana leuanvedot, dipit ja punnerrukset erilaisine

variaatioineen. Sopii kelle tahansa: aina löytyy tapa liikkeiden toteuttamiseen, niin aloittelijalle kuin

edistyneemmällekin.


TANSSIKUUME:

Erilaisia tanssityylejä rennon letkeästi. Kaikki mukaan jortsuamaan!


TIMMIMIMMI:

Tiukkaa settiä yhtäkään lihasryhmää unohtamatta, superit sykkeennostot! Tunti sopii haastetta

kaipaaville!


WIRRTASENVATSAT:

Nimensä mukaisesti tehotreeni vatsalihaksille ja keskikeholle, ei jätä ketään kylmäksi.

ZUMBA®:

Tanssiaskeleet perustuvat erilaisiin tanssimuotoihin latinomiesten kanssa….. Hahahaaa ei vaan

latinalaisrytmien tahtiin. Tunti on yksinkertainen ja tehokas ja tanssimuuvit kohdistuvat etenkin

keskivartaloon.


LAPSIJOOGA:

Lapsijooga on kokonaisvaltaista liikkumista, joka kehittää paitsi lihaksistoa ja joustavuutta, myös

motoriikkaa sekä tasapainoa. Joogassa tärkeää on iloinen läsnäolo, toisten kunnioittaminen ja jokaisen oman tuntemuksen mukainen tekeminen. Tunnit etenevät liiketarinoina, joihin lapset samaistuvat

mielikuvituksen ja matkimisen avulla. Tunnit on suunnattu 4-7-vuotiaille.


MUKSUMIX:

Venytä venytä, jousta jousta, kyykkyyn mene ja yritä nousta. Heiluta peppua ja nosta jalkaa, siitä se

iloinen Muksumix alkaa! Leikkiä, laulua, tanssia, jumppaa, iloista liikuntaa vaihtuvalla teemalla.

Tunnit suunnattu 4-7-vuotiaille.


MUKELOZUMBA:

Letkeää tanssailua zumbamaisesti leikkisyyttä unohtamatta. Tunnit suunnattu 7-11-vuotiaille.


SPINNING TUNNIT:


START :

Helppo sisäpyöräilytunti aloittelijoille. Vastusta käyttäen myös tehoa konkareille.


PERUSSPIN:

Perustekniikoita sisältävä tunti, aste starttia haastavampi.


JYTÄSPIN:

Perusspinnin ja Cardion väliin sijoittuva tunti, jossa nimensä mukaisesti musiikkia laidasta laitaan,

pääpaino kuitenkin suomalaisessa musiikissa.


CARDIO:

Tunnilla poljetaan erilaisilla tekniikoilla ja se on tarkoitettu kokeneemmille polkijoille.

Meno on reipasta ja tehokasta.


SPIN&BODY:

Polkemisen lomassa noustaan pyörän päältä tekemään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä.

Pyörän käyttö tulisi hallita tunnille tultaessa. Monipuolinen tehotreeni.


SPIN&KUULA:

Aluksi pyöräillään jonka jälkeen tehokas kahvakuula-treeni pääasiassa yläkropalle.